Jag har varit i alla städer.

Snart är 2011 slut.
Lite såhär har mitt liv sett ut detta år:
Under årets försa timmar pussades jag mest.
Efter en vecka i Sverige åkte jag tillbaka till England.
Flyttade hem till Sverige.
Umgicks med fina människor jag saknat.
Tröttnade på vintern och rymde till Paris med Siccan och Amanda.
Flyttade till Oslo och bosatte in i världens finaste kollektiv.
Vi åt choklad till middag, såg på skärdgårdsdoktorn varje dag, drack vin, glömde städa, lyssande på Håkan mest hela tiden, hade festivalångest ( läs: Agnes hade festivalpanik!!), hetsdansade och hade balkongfester (på grannens balkong..).
Gick på Amandas student och bal.
Åkte vi till Peace and love, ganska underbart var det!
Resten av sommaren besökte jag Karlstad, Stockholm, Vimmerby och Västkusten.
Kom på att jag sakande en vardag så jag började plugga.
Flyttade till Södertälje och här har jag stannat kvar.
Ja lite så....
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0